Voor KPN SuperWifi hebben we tal van social uitingen ingezet waaronder social video’s. Het doel van de campagne is het onder de aandacht brengen van SuperWifi voor de zakelijke markt.
In de ‘Tell’ laag wordt de doelgroep bekend gemaakt met SuperWifi voor de zaak.
In de ‘Sell’ laag sturen we op conversie.
Dit doen we onder andere door het aanprijzen van de SuperWifi punten die je cadeau krijgt bij de aanschaf van KPN SuperWifi.
Project
KPN SuperWifi
Klant
KPN
Onderwerp
Social
Kleuren
Voor de SuperWifi campagne van KPN zijn we gebonden aan de huisstijl van Hussel. Dit bevat een kleurenpallet met de volgende kleuren.
Hussel grijs
#232323
Hussel Groen
#0ac30a
Wit
#ffffff
Social video’s
Voor KPN zetten we meerdere varianten in per funnel laag. Door middel van A/B-testing kunnen we kijken welke variant beter scoort en dus meer getoond moet worden. Tevens doen we dat ook om ‘wear-out’ te voorkomen.