Voor de Visa Winter campagne van ANWB hebben we een groot aantal display uitingen uitgewerkt waaronder:
- APTO
- Swipe Cube – Mobile Rectangle
Een belangrijk doel in deze campagne was interactie.
De doelgroep kon in deze uiting kiezen voor meerdere visa cards die zou aansluiten op de wens van de doelgroep.
Visa Classic card
De voordeligste creditcard voor ANWB-leden
Visa silver card
Extra zekerheid en gemak in het buitenland
Visa gold card
Bij veelvuldig gebruik de beste keuze
Project
ANWB – Visa Winter Campagne
Klant
ANWB
Onderwerp
Concepting for Display
Interactie
De gebruikers kunnen in de linker skin door de verschillende kaarten heen klikken en in de rechter skin zal de desbetreffende kaart te zien zijn.
Introductie van campagne
Door middel van deze button wordt de gebruiker naar de card specifieke landing gestuurd. In dit geval de silver card.
Unique selling point
Hier wordt de card specifieke USP getoond.
Soft landing
Door middel van deze button wordt de gebruiker naar de card specifieke landing gestuurd. In dit geval de silver card.
Responsiveness
In het design is rekening gehouden met de responsiveness in webbrowsers. Het deel dat nu donkerder gekleurd is zal op pagina’s die bredere skins hanteren zichtbaar zijn.
Interactie
Door middel van swipen kan de gebruiker de verschillende kanten van de kubus bekijken.
Introductie van campagne
De swipe cube start met een introductie slide.
Verschillende cards
De andere kanten van de swipe cube bevatten de verschillende cards van Visa.