Overview

Voor de Visa Winter campagne van ANWB hebben we een groot aantal display uitingen uitgewerkt waaronder:

  • APTO
  • Swipe Cube – Mobile Rectangle

Een belangrijk doel in deze campagne was interactie.
De doelgroep kon in deze uiting kiezen voor meerdere visa cards die zou aansluiten op de wens van de doelgroep.

Visa Classic card
De voordeligste creditcard voor ANWB-leden

Visa silver card
Extra zekerheid en gemak in het buitenland

Visa gold card
Bij veelvuldig gebruik de beste keuze

Project

ANWB – Visa Winter Campagne

Klant

ANWB

Onderwerp

Concepting for Display

Interactie

De gebruikers kunnen in de linker skin door de verschillende kaarten heen klikken en in de rechter skin zal de desbetreffende kaart te zien zijn.

Introductie van campagne

Door middel van deze button wordt de gebruiker naar de card specifieke landing gestuurd. In dit geval de silver card.

Unique selling point

Hier wordt de card specifieke USP getoond.

Soft landing

Door middel van deze button wordt de gebruiker naar de card specifieke landing gestuurd. In dit geval de silver card.

Responsiveness

In het design is rekening gehouden met de responsiveness in webbrowsers. Het deel dat nu donkerder gekleurd is zal op pagina’s die bredere skins hanteren zichtbaar zijn.

ANWB Visa Wintercampagne

Concept
Automated Page Take Over

Preview
ANWB Visa Wintercampagne

Concept
Mobile Rectangle Swipe Cube

Preview
Interactie

Door middel van swipen kan de gebruiker de verschillende kanten van de kubus bekijken.

Introductie van campagne

De swipe cube start met een introductie slide.

Verschillende cards

De andere kanten van de swipe cube bevatten de verschillende cards van Visa.