Overview

Voor introductie van de nieuwe Lexus UX Electric hebben we gebruik gemaakt van een instant experience.

Een instant experience is een ervaring op volledig scherm die wordt geopend als iemand op de advertentie tikt op een mobiel apparaat. Deze zetten we in om je merk of producten en services visueel uit te lichten.

Met een instant experience willen we het volgende bereiken:

  • Aandacht van de doelgroep trekken
  • Een verhaal vertellen over het merk
  • Producten of services uitlichten
  • Meer inhoud toevoegen aan de advertentie
Project

De nieuwe LEXUS UX Electric.

Klant

LEXUS

Onderwerp

Instant Experience | UI/UX Design

Instant experience | De Nieuwe Lexus UX Electric

Kanaal: FB/INSTAGRAM
Funnel-laag: Reach

Met de instant experience willen de nieuwe Lexus UX Electric introduceren bij de doelgroep. De focus die we daarbij hebben is genoeg informatie tonen over het model, een passende sfeer neerzetten en doorsturen voor meer informatie.

It starts with Why/Wireframing

Wanneer we starten met het maken van een instant experience dan gaan we eerst aan de slag met het maken van een wireframe. Hierin bepalen we wat we de doelgroep willen vertellen, alvorens we verder gaan met het design.