In 2019 werd het Lexus UX Premium Event georganiseerd. Om dit event onder de aandacht te krijgen hebben we naast tal van display uitingen ook een aantal social uitingen ingezet waaronder een Instant Experience.
Een instant experience is een ervaring op volledig scherm die wordt geopend als iemand op de advertentie tikt op een mobiel apparaat. Deze zetten we in om je merk of producten en services visueel uit te lichten.
Met een instant experience willen we het volgende bereiken:
- Aandacht van de doelgroep trekken
- Een verhaal vertellen over het merk
- Producten of services uitlichten
- Meer inhoud toevoegen aan de advertentie
Project
Lexus UX Premium Event | Instant Experience
Klant
LEXUS
Onderwerp
Instant Experience | UI/UX Design
Instant experience | Lexus UX Premium Event
Kanaal: FB/INSTAGRAM
Met deze instant experience willen we de doelgroep bekend maken met het Lexus UX Premium Event. Het doel van deze campagne is conversie naar het Lexus UX Premium Event.
It starts with Why/Wireframing
Wanneer we starten met het maken van een instant experience dan gaan we eerst aan de slag met het maken van een wireframe. Hierin bepalen we wat we de doelgroep willen vertellen, alvorens we verder gaan met het design.